O druku i reklamie

teśmy w domu. Druk i reklama.przestrzeń barw dla drukuKażdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw

O druku i reklamie etykiety nalepki
Niewielki wymiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego stronę internetową, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

przestrzeń barw dla druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.


Inwestycja w poligrafię

Każda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne. Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów. Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie.

Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie. Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.


Reklamy firmy na aucie

Coraz częściej można zobaczyć auta oklejona firmowymi znakami, z numerami telefonów, ofertą itd. Jest to bardzo dobry sposób na reklamę jeżdżącą po ulicach miasta, może to stanowić źródło nowych klientów dla firmy, ale też wzbudza pewne poczucie profesjonalizmu oraz troski o klienta. Takie i wszelkie inne zlecenia druku naklejek można kierować do zakładów poligraficznych specjalizujących siew tego typu realizacjach.

Najlepiej właśnie wybrać taką, która ma w swojej ofercie głównie naklejki i tego typu elementy drukowane. Zazwyczaj używają lepszych materiałów i stosują inne metody utrwalania swojego druku. Dobrze wydrukowana naklejka na auto powinna być jak najbardziej odporna na ciepło, promienie UV oraz oczywiście deszcz i śnieg.



© 2019 http://informator.lebork.pl/